Please visit my new blog

This Blog has been Moved to Gundam Century
10

pe er dari Vii

nih pe er dapet dari vii ...
maap ya baru bisa di kerjain sekarang hehehe....

The RULES :

The rules are simple. Use google image to search the answers to the quetions below. Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer. After that tag 7 people.

The Age of my next birthday
21

A Place I'd like to travel
Tokyo

A favourite place
my toy room

A favourite food
Nasi

Favourite Thing
Creative Zen Stone Plus

Favourite Color
Black

A city I was born
Palembang

A nickname I had
RIP

College Major
Electrical engineering

Name of my LOVE
none

A bad habit
pemalas

A hobby
Koleksi mainan

Wishlist
Hidup santai

(semua gambar diambil dari keyword diatas & pada halaman pertama)

trus ada lagi nih...

1. Sebutkan penyanyi pop favoritmu:
tidak ada

2. Apa arti EMO dari menurutmu:
EMO itu cengeng, mewek, selengek'an haha...

3. Setujukah jika dangdut go-International:
terserah deh yang penting jangan ga laku disono

4. Koleksi album apa yang kamu miliki? Ada berapa?
semua album Slikpnot

5. Mengapa musik metal selalu teriak teriak (scream)?
untuk menyalurkan soul (jiwa) yang ada pada diri mereka...

6. Sebarkan award ini ke 7 orang!

- gdrake
- ifat
- mba' Nia
- rantaro
- tipsblogspot
- ali
- Angga

oke selesai sudah...tinggal 2 menanti hehehe

10 comments:

ifat said...

dapet Pr juga nih ifat, secepatnya fat kerjain
makasih yah RIP66 pa kabar nih

RiP666 said...

@ifat
hehe maap ngerepotin...
baek nih

jordan shoes said...

lol,so nice

Nia said...

duh dpt PR lagi yaa...nanti ya aku kerjain...mksh lohhh

RiP666 said...

@jordan shoes
wow thanks

@nia
hihihi maap ngerepotin

Rantaro said...

seeeeppp
slesai juga akhirnya PR ny hehe

RiP666 said...

@rantaro
thanks dah dikerjain hehehe

姜堰23张 said...

It seems a little more than I need to check the information, because I was thinking: Why does not my GLOG these things!

RiP666 said...

GLOG ??

intelligence said...

vintage dior
christian dior bag
dior bag
dior handbag
dior handbags

 
Copyright © Art of 'hobby'

The "Urban Elements" theme by: Press75.com

Blogger templates Converted into Blogger by Intro Blogger